עבודה עם צוותים חינוכיים

הנחיות משרד החינוך

תמיכה במשפחות אנשי המילואים

ליווי ילדי גן שאחד מהוריהם (מגויס, מאושפז) ונעדר מהבית לאורך זמן 

תמיכה בילדי גן שאחד מהוריהם נעדר לאורך זמן  

השבים

הנחיות לצוות החינוכי בגן בנושא השבים

הנחיות להורי הגן בנושא השבים

הנחיות לצוות החינוכי בבתי הספר בנושא השבים

הנחיות להורים בבתי הספר בנושא השבים

שיח חינוכי בעל יסודי בנושא השבים – ערבית  

קליטת מפונים

מסמך לצוותים החינוכיים לקראת קליטת תלמידים מפונים בבתי הספר

קליטת תלמיד או תלמידה שפונו מביתם, במוסד החינוכי

קליטה בגן של ילדים שהתפנו מביתם לאור המצב הביטחוני

מענים חינוכיים למערך החינוכי במרכזי הקליטה – משרד החינוך

כניסה לשגרת חירום

שיח חינוכי תומך עם תלמידים בשגרת חירום

שיח חינוכי תומך עם ילדי הגן בשגרת חירום

 

ליווי ותמיכה לתלמידים שהושפעו/נפגעו באופן אישי

ליווי ותמיכה למשפחות הנעדרים

שיח רגשי מותאם עם ילדים שנחשפו באופן אישי

ליווי פרטני ושיח כיתתי בעקבות אובדן של אדם קרוב

תיווך לתלמידים סביב הלוויה וניחום אבלים

עבודה עם אוכלוסייה מעורבת (יהודית וערבית) בעת הזו

שיח עם ילדי גן – הנחיות לגננות ומטפלות – עברית,  ערבית

האם לשוחח עם תלמידים על נושאים מורכבים וכיצד? – עברית, ערבית

עקרונות לניהול שיח בסוגיות מורכבות בגן הילדים – עברית, ערבית

שיח עם הורים במקומות בהם לומדים תלמידים יהודים וערבים – עברית, ערבית

הדרכה בתוך הסערה: הדרכה משני צידי הקונפליקט הלאומי כשהוא מדמם – ד"ר ענאן סרור

התמודדות עם חשיפה לתכנים

עטופים באהבה – חוברת מענים חינוכיים (חברתיים, רגשיים ולימודיים) למרכזי חינוך יחד

ניהול סדר יום ומפגשי צל"ח